Annonce

Collapse
No announcement yet.

Fail ban? :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Heure
  • Show
Clear All
new posts

  • [BAN] Fail ban? :)

    Hi guys
    Im Sheolka.

    Today me and my friends got banned on Your server. Someone from players in game got raped by us, his low-player posture started to cry about that we had cheats and so on... This really made our day so we continued that headshotage. Later on more players began to thing that way like Roots. He Posted something at shoutbox on forum:

    Click image for larger version

Name:	84332397.jpg
Views:	1
Size:	34.7 Ko
ID:	81157
    After that we got banned (devilz was permabanned)..
    That's really sad when someone without experience in game calls other of cheaters and is trying to ban them. We are dissapointed about admins that banned us without proof of real cheating.

    I've got some screenshots from game and I can upload it. To be honset I'm an active Counter-Strike:Source ESL player (http://www.esl.eu/eu/player/4911382/) and devil has years of expiernce in Quake III Arena game.

    SHHHHHHHHHHHHHHEOLKA ! STEAM_0:0:28705623
    devilz STEAM_0:0:33327510
    Ltg! Znany jako Ozчr! STEAM_0:1:17213229


    I hope we get unbanned and few worlds of apologies will be spoken.
    Sorry for writing in English... I don't know French and English is kinda international language.
    Last edited by ShaybeCk; 28/12/2010, 00h31.

  • #2
    devilz has been unban because i'm not sure ...

    Steam ami : unradeux2

    Comment


    • #3
      Euh moi j'en suis sûr 1ra2 - Quand tu butes 3 mecs en full sans même viser.... et que tu headshot.... bref j'imagine qu'ils ne reviendront plus sur AJAC3 en même temps.
      Merci encore

      Comment


      • #4
        S'il reviennent ils seront surveillé. Quand je suis arrivé il y avait rien de suspect, du coup je ne laisse pas banni dans le doute.

        Steam ami : unradeux2

        Comment


        • #5
          Ahh... Thank you so much

          Comment


          • #6
            when someone without experience in game calls other of cheaters and is trying to ban them.
            hummmm... je veux bien voire ses screens ...
            Faudra qu'ils expliquent aussi pourquoi ils viennent sur AJAC les polonais puisqu'ils sont si doués

            Comment


            • #7
              Omg, what a epic fail...
              We are banned again. Oo
              Thats not funny...
              Reason: Wallhack ? Yes... Good headphones...

              Rootsyande, here are screenshots, special for you, but I dont think you can see something on it.

              http://img141.imageshack.us/gal.php?g=csitaly0002.jpg
              9/4, 10/2, 25/9 - do you think this is cheats? oO
              I can upload my demo too...

              Comment


              • #8
                Screenshot don't bring something....

                It's to easy to activate/desactivate your aimbot...

                And it's certainly not the hazard that you make banned 2 times by differents admin....

                You can also registry demo when you desactive your aimbot....

                And why do you come about us french server ???

                Comment


                • #9
                  Perso, ayant déjà croisé les hardcore sur le serveur, pour moi, ils ne cheataient pas, ils étaient forts
                  maintenant, comme tu dis Roots, c'est facile d'activer et de désactiver, y'a toujours un doute.
                  Et puis sur les parties où ils ont été ban ces jours ci, j'étais pas là non plus.

                  Comment


                  • #10
                    Roots, because i like this server.
                    I was born in France, but when I was 1 year old I gone to Poland.
                    I like to play CSS and just wanted to see how play people from my nationality...
                    But I see it is kinda low since they ban for hacks while we are clear.


                    "It's to easy to activate/desactivate your aimbot..."
                    Skill and focus on game it is still as easy to activate and deactivate as hacks if not easier...
                    To be honest stupidity is nearly impossible to do so...

                    Comment


                    • #11
                      Je m'appuie sur ce que disent les admins souvent pour l'activation/desactiv ^^ J'ai jamais tenté le diable donc..... t'façon ils ont bien d'autres serveurs... et je ne m'amuse pas à enregistrer des screnshoot tous les 1h4 d'heures / et des demo encore moins.... c'est même prémédité je dirais ^^

                      Comment


                      • #12
                        [irony: ON]
                        Yeah You are right... I have wallhack... Now we all wait until bust movie happen and I will be banned on steam and ESL! Congrats +1 to epicness for busting hax?
                        [irony: OFF]


                        -.-"

                        Comment


                        • #13
                          Je ne pense pas qu'il y ai réellement du wallhack, mais ils communiquent plutot les positions via mumble vu qu'ils jouent ensemble.

                          Enfin la c'est berny qui a ban, a voir avec lui

                          Steam ami : unradeux2

                          Comment


                          • #14
                            Bonjour,

                            Je suis français ne vous inquiétez pas Je connais sheolka puisque c'est ma correspondante, excusez la pour sont français puisqu'elle est polonaise.
                            De plus je connais sont ami devilz.

                            Je peux vous assurez que ces deux personnes n'ont rien à se reprocher, bien au contraire. J'ai moi même en premier étais surpris lorsqu'elle m'a appris la nouvelle :/ Personnellement je suis déjà allé sur votre serveur qui est fun et fair play avec de bon admins. Mais de la à dire que mes amis Whallack mais surtout Aimbot c'est un peu gros tout de même. Pour répondre à Rootsyande, j'étais moi même à côté d'elle lorsqu'elle à fais cette action, et j'ai ri de la chance qu'elle eu xD Un ms en language CS:S.

                            Je suis entièrement d'accord avec 1ra2, qui dit " la prochaine fois qu'ils reviennent ils seront surveillé.

                            Après ils ont peut être un meilleur niveau que vous, je n'en sais rien. Mais ce dont je suis sur, c'est qu'ils n'ont rien à se reprocher.

                            J'espère vous avoir convainque pour une dernière chance.

                            Cordialement,

                            Comment


                            • #15
                              "Je ne pense pas qu'il y ai réellement du wallhack, mais ils communiquent plutot les positions via mumble vu qu'ils jouent ensemble."

                              exactly!

                              Comment

                              Working...
                              X